... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ  مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

باسلام...
و اما یک توضیح مختصر :

در این وبلاگ سعی کردم مطالب معنوی و مفیدی بگذارم .

قانون خاصی ندارم اما حرف نا مربوط ، نامناسب و غیراسلامی مطلقا نداریم ؛ توهین هم تو مراممون نیست...

راستی برای لایک کردن مطالب باید عضو باشید یا هم همینجا عضو بشید ؛ اما کامنت میتونید بذارید...

درضمن من تو مدت درس و دانشگاه جمعه ها سر میزنم و وبلاگ رو به روز میکنم و مطالب جدید تر میذارم...

؛ دیگه همین...

... خوش اومدید ...

آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۵، ۱۸:۵۳ - سجاد مقید
    عالی

به آقا بگویید ...

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۱۵ ب.ظ

):     به آقا بگویید از رفتن حرف نزنند     :(


... حاشیه دومین شب عزاداری فاطمیه در بیت رهبری ...

شب قبلش تلویزیون صحبتهای آقا در جمع اعضای خبرگان را نشان داده بود.

آقا گفتند ممکن است این مجلس رهبر بعدی را انتخاب کند.

دیشب در مراسم روضه بیت رهبری، آخر سخنرانی حاج آقا پناهیان یک جانباز ویلچری بلند گفت :

«به آقا بگویید از رفتن حرف نزند، از دیشب تا الان به قلبم فشار آمده.»

حاج آقا پناهیان هم گفت:

«ما اینهمه حرف زدیم و سخنرانی کردیم، ایشان یک جمله گفت بهتر از تمام این سخنرانی.»


........




.........


# حـــَــــــرفــِـــ دِِلـــــ #


اینکه خورشید پشت ابر مانده این همه عمر!!!

از غفلت ماست.

خدایا

به حقِ مادر خوبی ها

به حقِ خورشید پشت ابر

تا کنار رفتن ابر غفلت ِ ما

سید علی حسینی خامنه ای را برای ما نگه دار!

همین!


پ.ن : منم از وقتی شنیدم انگار یه تیکه ی قلبم نیست

انگار منم قلبم درد گرفته

خدایا مهدیِ ما برسان...

۹۴/۱۲/۲۴

نظرات  (۳)

سلام...به خدامن دیگه خسته شدم...پس امام زمان کی میاد؟؟
پاسخ:
منم خسته شدم...
ای کاش بیاد...
خیلی زود...
زودِ زودِ زود...
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۴۵ نویسنده عشق
خدانکنه بره :((((
نمیذاریم مث علی تنها بمونه :(
ما همه فاطمه وار تا اخرین نفسامون  پشتشیم :)
پاسخ:
آفرین...
خدانکنه ...
تونبود مولا ، آقا همه دلخوشیمونه ...
ما بعد آقا دووم نمیاریم ...
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی