... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ  مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

باسلام...
و اما یک توضیح مختصر :

در این وبلاگ سعی کردم مطالب معنوی و مفیدی بگذارم .

قانون خاصی ندارم اما حرف نا مربوط ، نامناسب و غیراسلامی مطلقا نداریم ؛ توهین هم تو مراممون نیست...

راستی برای لایک کردن مطالب باید عضو باشید یا هم همینجا عضو بشید ؛ اما کامنت میتونید بذارید...

درضمن من تو مدت درس و دانشگاه جمعه ها سر میزنم و وبلاگ رو به روز میکنم و مطالب جدید تر میذارم...

؛ دیگه همین...

... خوش اومدید ...

آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۵، ۱۸:۵۳ - سجاد مقید
    عالی

عید بی تو ...

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ق.ظ

*

چه لذتی دارد اخبار اعلام کند :

بینندگان عزیز فردا نماز عید فطر به امامت قائم آل محمد ، مهدی فاطمه (س) ، در خیابان عشق ، خیابان بین الحرمین اقامه خواهد شد ...

و چه زیباتر است که دعای قنوت نمازمان را با صدای دلنشین مولا صاحب الزمان بخوانیم و بشنویم ...
....
حتی فکرش هم لذت دارد ...

ان شاءالله امسال آخرین سال غیبت باشد ...




**

شب و روز عید فطر بهترین لحظات برای استجابت دعاست . جز برای امام زمان برای هیچکس دعا نکنید . شما برای ایشان دعا کنید و یقین داشته باشید ایشان نیز در حق شما دعا خواهند کرد .

"حاج آقا مومنی"




***

بعد از رمضان حال دعا می خواهم

من نوکری کوی تورا میخواهم

تا خشک نشده عرق رویم آقا

الوعده وفا " کرببلا " می خواهم ...



****

عیدتون مبارک باشه ان شاءالله...

به قول آقا جونم اطاعت قبول :)



*****


 ... عکس از خودم ، هنرمندم ها ، اما عکاس خوبی نیستم ...

): زشت شده ؟ :(

۹۵/۰۴/۱۶

نظرات  (۳)

۱۶ تیر ۹۵ ، ۲۰:۴۳ یا فاطمة الزهراء
آمین برای دعای زیبای اول پست
عیدتون مبارک
پاسخ:
ممنونم :)
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۹ محمد جواد
عید شما هم مبارک باشه
شعر زیبایی بود
پاسخ:
:)
عیدتون مبارک
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی