... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ  مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

باسلام...
و اما یک توضیح مختصر :

در این وبلاگ سعی کردم مطالب معنوی و مفیدی بگذارم .

قانون خاصی ندارم اما حرف نا مربوط ، نامناسب و غیراسلامی مطلقا نداریم ؛ توهین هم تو مراممون نیست...

راستی برای لایک کردن مطالب باید عضو باشید یا هم همینجا عضو بشید ؛ اما کامنت میتونید بذارید...

درضمن من تو مدت درس و دانشگاه جمعه ها سر میزنم و وبلاگ رو به روز میکنم و مطالب جدید تر میذارم...

؛ دیگه همین...

... خوش اومدید ...

آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۵، ۱۸:۵۳ - سجاد مقید
    عالی

امشب ...

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۵ ب.ظ


مطالبی چند در وبلاگ قرار داده ام...

خوشحال می شوم اگر به دیگرانشان هم سری بزنید

التماس دعا ...

۹۵/۰۴/۰۸

نظرات  (۵)

۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۲ دختــــری از تبــار فاطمه
ممنون بابت  همه مطالب آبجی
پاسخ:
:)  خواهش میکنم ، قربونت ...
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۹:۵۴ من انقلابی ام
التماس دعا
پاسخ:
:)
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۹:۳۲ خانم مهربون ....
التماس دعا

۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۳ یا فاطمة الزهراء
التماس دعا 
پاسخ:
محتاجیم به دعا....
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۴:۵۷ سرباز شیعه
احسنت

رهبر اگر فرمان دهد جان را نسارش میکنم
پاسخ:
.........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی