... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ  مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

باسلام...
و اما یک توضیح مختصر :

در این وبلاگ سعی کردم مطالب معنوی و مفیدی بگذارم .

قانون خاصی ندارم اما حرف نا مربوط ، نامناسب و غیراسلامی مطلقا نداریم ؛ توهین هم تو مراممون نیست...

راستی برای لایک کردن مطالب باید عضو باشید یا هم همینجا عضو بشید ؛ اما کامنت میتونید بذارید...

درضمن من تو مدت درس و دانشگاه جمعه ها سر میزنم و وبلاگ رو به روز میکنم و مطالب جدید تر میذارم...

؛ دیگه همین...

... خوش اومدید ...

آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۵، ۱۸:۵۳ - سجاد مقید
    عالی

مطالب نخوانده ....

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳ ب.ظ
سلام علیکم
آمدم برای عرض پوزش و عذرخواهی...
این رو ببینید!!!!!!!!!!!!




46 مطلب نخوانده !!!!!!!!!!!!!!
من معذرت میخواهم از همه....
پروژه ی نهایی ، کارورزی ، کارآفرینی ، برنامه ریزی برای مقطع بالاتر ، برنامه ریزی برای حضور در شرکت تبلیغاتی استاد ، انیمیشن !!!!!!
به جد عرض کنم وقت خاراندن سر نداریم...
چند وقتی شاید وبلاگ کم آب باشد ...
مرا ببخشید و مرا فراموش نکنید ...
...منتظر باشید...
نهایت تلاشم را میکنم تا برای ماه شعبان و رمضان ان شاالله ویژه برنامه هایی داشته باشم ...
یه خبر هم بدهم ؟؟؟؟؟؟
یک نویسنده ی جدید به زودی وارد وبلاگ خواهد شد و از مطالب ایشان لذت خواهیم برد...
...ان شاالله...
 در روزهایی که نیستم حتما به وب بنده سربزنید و وبلاگ رو تنها نگذارید...
متشکرم و ممنون
یاعلی...

۹۵/۰۲/۱۱

نظرات  (۹)

بسی با معرفت!
سپاس از توجهات تان...
پاسخ:
متشکرم :)
سلام 
وب زیبایی داری :)))

♥♥ فالــــو شدین ♥♥
پاسخ:
سلام علیکم
متشکرم از  شما ...
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۵۴ یا فاطمة الزهراء
موفق باشید 
ان شا الله با کلی خبر موفقیت بیاین 
پاسخ:
متشکرم
ان شاالله
بهمچنین...
حالا وقتی هم میریم به همه سر میزنیم، بیش تر دوستان ما رو قابل نمی دونند
شما اینو حس نکردید؟
پاسخ:
چه عرض کنم !!!!
امیدوارم موفق باشی
پاسخ:
متشکرم :)
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۵:۳۲ ❤منتـــظر المـهـدی❤
موفق باشید ان شاءالله
پاسخ:
متشکر
اینجا هیچکس هیچی نمیخونه شما هم نگران نباشید 
پاسخ:
دل پـــــُـــــــــری دارید برادر !!!!!!!
موفق باشید...
پاسخ:
ممنون...
۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۳۹ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
سلام

فدا سرتون


مهم نیست


علی یارتون
پاسخ:
متشکرم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی