... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ  مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

باسلام...
و اما یک توضیح مختصر :

در این وبلاگ سعی کردم مطالب معنوی و مفیدی بگذارم .

قانون خاصی ندارم اما حرف نا مربوط ، نامناسب و غیراسلامی مطلقا نداریم ؛ توهین هم تو مراممون نیست...

راستی برای لایک کردن مطالب باید عضو باشید یا هم همینجا عضو بشید ؛ اما کامنت میتونید بذارید...

درضمن من تو مدت درس و دانشگاه جمعه ها سر میزنم و وبلاگ رو به روز میکنم و مطالب جدید تر میذارم...

؛ دیگه همین...

... خوش اومدید ...

آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۵، ۱۸:۵۳ - سجاد مقید
    عالی

مبارک باشه

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ب.ظ
مادر ...

چیزی نمیتوان گفت در مقابل این واژه ی آسمانی ...
آسمانی که ...

نه ...
بهشتی ...

بهشتی ترین واژه ی دنیاست ، مادر ...

در مقابلش چیزی نمیتوانم بگویم ، چیزی هم نمیگویم ...

فقط ...

خدایا ....!!!!!!!!

بالاتر از بهشت هم داری
 ...؟
برای زیر پای مادران سرزمینم میخواهم ...

******************************************************

ولادت با سعادت دخت پیامبر اکرم ، حضرت فاطمه زهرا ؛
روز بانوان ســــــــــــــرزمینم ،
و همچنین ، روز مـــــــــــــــادران کشور سبزم ؛
با تاخیر بسیار ، مبارک...


مادر

پی نوشت :
بابت تاخیرم معذرت میخواهم ، دیروز سرم خیلی شلوغ بود :)

پی ترنوشت :
#عکس از خودم#

پی ترین نوشت :
 سیزده به درتان هم پیشاپیش مبارک باشه ، ان شاءالله کلی به همه خوش بگذره ...
۹۵/۰۱/۱۲

نظرات  (۹)

۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۵۱ *-یکـــ بانـــــو -*
جمله زیبایی بود
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۳۸ دختـــــــری از تبــــار فاطمه
مـــــــــــــــــــــــــادر کلمه چهار حرفی که حرفـــــــــــــــــ ندارد


منتظرتم
پاسخ:
:)
حتما...
مادره دیگه 
:)
پاسخ:
:)
مادر یه دونه ست... 
تکه.... 
فرشته است... 
خدا همشون رو حفظ کنه ان شاء الله 
پاسخ:
ان شاءالله...
:)
پاسخ:
:)
۱۴ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۴۷ علی رحمانی پور
خدا کنه دیر به مادرت تبریک گفته باشی . یا حسابش رو بکن بدتر از اون اینه که اگه متاهلی همسرت بهت دیر تبریک گفته باشه اونوقت خیلی ناراحت میشی .
پاسخ:
خیر فراموش نکرده بودم
برای به اشتراک گذاشتن مطلب فرصت نداشتم...
مبارک باشه:)
پاسخ:
:)
روز مادر مبارک
پاسخ:
:)
روز مادر مبارک :)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی