... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ  مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

باسلام...
و اما یک توضیح مختصر :

در این وبلاگ سعی کردم مطالب معنوی و مفیدی بگذارم .

قانون خاصی ندارم اما حرف نا مربوط ، نامناسب و غیراسلامی مطلقا نداریم ؛ توهین هم تو مراممون نیست...

راستی برای لایک کردن مطالب باید عضو باشید یا هم همینجا عضو بشید ؛ اما کامنت میتونید بذارید...

درضمن من تو مدت درس و دانشگاه جمعه ها سر میزنم و وبلاگ رو به روز میکنم و مطالب جدید تر میذارم...

؛ دیگه همین...

... خوش اومدید ...

آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۵، ۱۸:۵۳ - سجاد مقید
    عالی

شعرکی برای آقا...

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۲۰ ب.ظ

تقدیم به ساحت قدسی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی:👇

حرف رفتن مزن ای یار
دلم می شکند!
گر نباشی تو علمدار
علم می شکند!
تو تمامی امید دل مایی آقا
حرف رفتن که شود
لوح و قلم می شکند...

شهدا شما به آقا بگین ...


پ.ن : از وقتی شنیدم بدجور دلم گرفت

ناراحتم...

:(

**اگر کسی از ماجرا اطلاعی ندارد میتواند به   مطلب قبلی   بنده مراجعه کند...**

۹۴/۱۲/۲۴

نظرات  (۱۴)

۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۰۲ صادق عطایی فر
او علی زمان ماست.سید علی با ما بمان
پاسخ:
.......
+
پاسخ:
....
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۰۲ یحیی پروین


از مطالبت خوشم اومد...
بخاطر همین وبلاگتون رو دنبال کردم
ان شاء الله هر روز رویدادها رو چک میکنم و اگه مطلبی گذاشته باشین، میام و امتیاز و نظر میدم.
امیدوارم که شما هم سری به وب ما بزنید
نظرات و امتیازات شما برا من مهمه!!!


http://shakour.blog.ir/


پاسخ:
ممنونم...بله حتما به وبلاگتان سرخواهم زد،ان شاءالله...
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۳۱ عــ ـاکـ ـف ...
جآنم فدای قلب ِ شکسته ات آقا .....
پاسخ:
........
+ احسنت ...
پاسخ:
ممنون از لطفتان...
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۶ من انقلابی ام
وقتی این حرف و زدن حضرت امام تو چشمام اشک بود و تو قلبم کینه دشمناش
پاسخ:
لبیک یا خامنه ای...

دشمن دین و وطنم مرده باد

ذلتشان روشنی دیده باد

تاج سر مردم این مرز و بوم

یار خراسانی ما زنده باد

انشاءالله که تاظهور حضرت مهدی ودرکنار ایشان پرچمدار این انقلاب خواهند ماند...به یاری خدا..
پاسخ:
ان شاالله...
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۴۵ نویسنده عشق
خدانکنه بره :(
پاسخ:
.........
حرف حرف رفتن نیست
حرف حرف چشم باز کردن است.
بصیر بودن است
آگاه به زمان و حوادث بودن است
حرف 
یک تلنگر است.
پاسخ:
بله کاملا درست میفرمایید...
واقعا عجب جانباز بصیری بود
پاسخ:
بله...
به خدا قسم تمام دنیا بگردند، به خوبی آقا نخواهند یافت. این حرف من نیست. حتی اونایی که دائم نق می زنند و عَلَم مخالفت بر می دارند هم به این حرف اذعان دارند.
پاسخ:
...........
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۵۴ نچرال کیلر سل
عالی بود اما، قضیه چیه؟ یعنی چی سخن از رفتن نگو؟
پاسخ:
مطلب قبلی رو بخونید متوجه میشید
احسنت
افرین
پاسخ:
.....
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۴۸ فآطمه بانو دلتنگی هآ
ای جونم خواهری عآآآآآآآآلی...(:
#فدای_حضرت آقا_
دلم می شکند :(
پاسخ:
:( دلم پره غصه س واسه آقا...
فدایش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی