... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ  مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

باسلام...
و اما یک توضیح مختصر :

در این وبلاگ سعی کردم مطالب معنوی و مفیدی بگذارم .

قانون خاصی ندارم اما حرف نا مربوط ، نامناسب و غیراسلامی مطلقا نداریم ؛ توهین هم تو مراممون نیست...

راستی برای لایک کردن مطالب باید عضو باشید یا هم همینجا عضو بشید ؛ اما کامنت میتونید بذارید...

درضمن من تو مدت درس و دانشگاه جمعه ها سر میزنم و وبلاگ رو به روز میکنم و مطالب جدید تر میذارم...

؛ دیگه همین...

... خوش اومدید ...

آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۵، ۱۸:۵۳ - سجاد مقید
    عالی

خواستم نشد....

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۵ ب.ظ

* خواستم این اربعین را کربلا باشم، نشد

از نجف، پای پیاده... کربلا باشم، نشد

رأس ساعت،

پخش زنده،

ارتباط مستقیم ...

خواستم همراهتان تا کربلا باشم، نشد...

زائران بین نمازی در حرم یادم کنید

 
هر نمازی خواستم در کربلا باشم...نشد

کار دستم داد آخر قلب ناپاکم ، حسین ...

اربعین ، پای پیاده ، رفت از دستم حسین ...*


۹۴/۰۹/۰۶

نظرات  (۱۱)

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۴۰ بسیجی گمنام
بیچاره اونه که حرم رو ندیده 
بیچاره تر اون که دید کربلات رو
پاسخ:
:(
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۶ بهارنارنج
قسمت ماهم نشد:(
یا حسین
یاحسین...قسمت همه بکن زیارتت رواین دوست خوب ماهم پیش اونا...
۰۹ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۹ بآنوی یار
ایشالا که زودی بطلبه ابا عبدالله...
آمین
:)
۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۲ بچه شیعه غدیر
نشدم بنده ی خوبی به درت حق داری
اربعین داغ حرم را به دلم بگذاری
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۹ *-یکـــ بانـــــو -*
همه رفتند و من بی سر و پا جا ماندم:((
۰۷ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۸ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
اللهم ارزقنا کربلا
:'(

۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۰ بز بز قندی
ایشالله که به زودی برید
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۹:۱۷ ❤منتـــظر المـهـدی❤
یاحسین....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی