... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ  مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

باسلام...
و اما یک توضیح مختصر :

در این وبلاگ سعی کردم مطالب معنوی و مفیدی بگذارم .

قانون خاصی ندارم اما حرف نا مربوط ، نامناسب و غیراسلامی مطلقا نداریم ؛ توهین هم تو مراممون نیست...

راستی برای لایک کردن مطالب باید عضو باشید یا هم همینجا عضو بشید ؛ اما کامنت میتونید بذارید...

درضمن من تو مدت درس و دانشگاه جمعه ها سر میزنم و وبلاگ رو به روز میکنم و مطالب جدید تر میذارم...

؛ دیگه همین...

... خوش اومدید ...

آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۵، ۱۸:۵۳ - سجاد مقید
    عالی

تسلیت ...

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۰ ب.ظ


خواهر و برادر داغدارم....
بنر بازگشت حاجی مظلومت را از کوچه باز کن....
او دیگر برنمی گردد....
او مظلومانه قربانی شد....

حاجی ! در دعای عرفه چه خواندی ...
دستانت را که بالابردی چه خواستی....

آرزویت برنگشتن
و چشم انتظاری خانواده ات بود؟؟؟؟

▪بنر سر در خانه ات دیگر سبز رنگ و خیرمقدم به آمدنت نیست....
سیاه رنگ و تسلیت به آمدن جنازه ات است....
خودت نمی آیی اما سوغاتت چرا؟؟؟
به دست عزیزانت میرسند اما با ذوق باز نمی شوند.
با چشمان گریان و خون جگربخاطر خریدت تشکر میکنند....
ما که نمیتوانیم انتقامت را از آل سعود لعنتی بگیریم....
اما....
آقایی داریم که عاجزانه از خدا میخواهیم که درظهورش تعجیل نماید

و علاوه بر انتقام کوچه، انتقام خون پایمال شده شما رو هم بگیرد....


اَلَّلــهُم َّ؏جِّــل لِوَلیــــِڪَ الفــَرَج
آجرک الله یابقیه الله


۹۴/۰۷/۰۳

نظرات  (۶)

ازته دل به همشون تسلیت میگم خدابهشون صبربده.....
خیلی موضوع دلخراشی بود...
پاسخ:
آره فری واقعا
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۶:۳۴ محمد مهدی یوسفی
عیدمان را تبدیل به عزا کردند
خاندانی که ادعایشان خادمی حجاج است

تسلیت ...
پاسخ:
ممنون از حضورشما
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۶ fatemeh S.NAKHAEI
تسلیت میگم
پاسخ:
سلام
ممنون از حضور شما
تسلیت...
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
۰۳ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
پاسخ:
ممنون از حضورتون
۰۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۲۵ حبیب الله گلی
سلام
تسلیت میگم
لعن الله علی آل سعود
پاسخ:
سلام
ممنون ازاینکه وب من رو برای مطالعه انتخاب کردید
بله لعنت بر آل سعود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی