... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ  مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

باسلام...
و اما یک توضیح مختصر :

در این وبلاگ سعی کردم مطالب معنوی و مفیدی بگذارم .

قانون خاصی ندارم اما حرف نا مربوط ، نامناسب و غیراسلامی مطلقا نداریم ؛ توهین هم تو مراممون نیست...

راستی برای لایک کردن مطالب باید عضو باشید یا هم همینجا عضو بشید ؛ اما کامنت میتونید بذارید...

درضمن من تو مدت درس و دانشگاه جمعه ها سر میزنم و وبلاگ رو به روز میکنم و مطالب جدید تر میذارم...

؛ دیگه همین...

... خوش اومدید ...

آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۵، ۱۸:۵۳ - سجاد مقید
    عالی

کی گفته من بابا ندارم

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۵۱ ب.ظ


برای شـــــادی روح پـــــــدران این نازدانـــــــه ها صلـواتی قرائت بفرمایید...
۹۴/۰۶/۱۶

نظرات  (۳)

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
کاش منم....
پاسخ:
ممنون ازاینکه وب من رو انتخاب کردید
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۱۱ افسر ولایی مهدی(عج)
سلام علیکم همسنگر.
سپاس از حضور و نظر ارزشمندتان.
با توجه به اینکه شما محجبه هستید، تقاضامندم در صورت تمایل خاطرات چادری شدن و یا ارزشی که چادر بهتان داده را در وب سایت زیر نشر بدین. ان شاءالله فراخوان سراسری "چی شد چادری شدم(یا با نامی دیگر)" بزودی در وب شروع میشه. در حال حاضر هم فراخوان "عاشقانه ای به همسرم" در حال اجراست و از تمامی زوج هایی که ازدواج آسان داشته و یا خاطراتی از زندگی مشترکشان دارند که در راستای تحکیم بینان خانواده اسلامی-ایرانی مان باشند، انتظار داریم در این فراخوان شرکت کنند.
khatereh313.blog.ir
التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت
پاسخ:
سلام برشما...
بله حتــــما ...
و ممنون از تذکرتان.
سلام
نمیدونم چرا آرمیتای عزیز از علیرضای عزیز بیشتر معروف شده! شاید بخاطر اینه که دختره و بالاخره احساسی تره...
خیلی دوستشون دارم
پاسخ:
سلام
بــــــــــله ممکـــــــنه
البته خیلی هم معروف شدن مهم نیســــت
همین که بدونن یه ملت پشتشونه و بابای عزیزی مثل آقای خامنـــه ای بالاسرشونه و هواشونو داره کافیه...
خداحفظ کنه آقارو...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی