... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ  مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

باسلام...
و اما یک توضیح مختصر :

در این وبلاگ سعی کردم مطالب معنوی و مفیدی بگذارم .

قانون خاصی ندارم اما حرف نا مربوط ، نامناسب و غیراسلامی مطلقا نداریم ؛ توهین هم تو مراممون نیست...

راستی برای لایک کردن مطالب باید عضو باشید یا هم همینجا عضو بشید ؛ اما کامنت میتونید بذارید...

درضمن من تو مدت درس و دانشگاه جمعه ها سر میزنم و وبلاگ رو به روز میکنم و مطالب جدید تر میذارم...

؛ دیگه همین...

... خوش اومدید ...

آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۵، ۱۸:۵۳ - سجاد مقید
    عالی

***تبــــــــــــــریکـ***

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱ ق.ظ

 (: سلام علیکم همگی :)

... عید نوروز 1395 مبارک باشه ...

اول از همه عیدنوروز رو به ساحت مقدس مولامون، آقامون ، سرورمون، و عشقمون ، امام زمان تبریک میگم

و ...

آرزو میکنم که ان شآءالله امسال سال خوش یمنی برای همه ی ما باشه

و ...

بهترین عیدی که از دست آقا بگیریم ظهورشون باشه به حول قوه ی الهی...

****ان شاءالله****


دوم به رهبرمهربونمون تبریک عرض میکنم

و ...

دست آخرهم به خودمون و دوستامون و همه...


مبارک باشه ان شاءالله...


بخدا همه رو سر سفره ی عید ، دم سال تحویل ، دعا کردم ؛ ان شاءالله که شماهم منو دعا کرده باشید...

آرزوی خوشبختی ، سلامتی ، عاقبت بخیری ، بنده و فرزند صالح بودن

و...

از همه مهمتر ظهور مولامون ....

 خلاصه همه چی...

ان شاءالله سال 95 براتون با خوشی شروع شده باشه و با خوشی های خیلی بیشتر هم جلو بره...

براتون آرزوی های خوب خوب دارم...

و...


پ.ن:

خواستم دلی بنویسم ، همیشه که نمیشه ادبی نوشت...

ببخشید اگه هرچی دمِ دستِ این دلِ ساده ام بوده براتون روی صفحه آوردم...

حلال بفرمایید ان شاءالله...

...بازهم عید رو تبریک میگم...

و...

...یاعلی...

۹۵/۰۱/۰۱

نظرات  (۱۳)

۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۰۱ علی رحمانی پور
سال نو شما هم مبارک باشه .
پاسخ:
:)
زنده باشید. بهمچنین...
با آرزوی یک دنیا توفیق...
پاسخ:
:)
عیدت موبالک عزیزم
پاسخ:
:)
علیکم السلام ورحمة الله 
عید شماهم مبارک باشه ان شاء الله
پاسخ:
:)
۰۱ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۲۶ دختـــــــری از تبــــار فاطمه
عیدت سرشار از خوشی
پاسخ:
:)
۰۱ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۴۶ من انقلابی ام
دارد بهار میرسد اما بدون تو
دارد بهار میشود آقا بدون تو

بار دگر بهار و هیاهوی تازگی
بار دگر شکفتن گل ها بدون تو

سال گذشته لحظه ی تحویل سال نو
گفتم چه سود شادی دنیا بدون تو

می بارم از فراق تو اما گذشته است
یک سال از آن قضیه و حالا بدون تو -

عمرم تباه میشود این گوشه از غمت
بر این حیات غم زده مرگا بدون تو

باید دمی به حال دل من نظر کنی
حالی نمانده سینه ی من را بدون تو

حالم خراب میشود اینجا بدون عشق
حالم خراب میشود اینجا بدون تو...

سال نو مبارک باد
پاسخ:
احسنت :)
۰۱ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۲۲ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
سلام سال نو مبارک امیدوارم سال خوب و پر برکتی داشته باشید
پاسخ:
علیکم السلام...
متشکر...
سلام

انشاءالله که در پناه امام زمان، لحظه لحظه هاتون احسن الحال باشه
پاسخ:
سلام علیکم همچنین...
سال نو مبارک
پاسخ:
:)
سلام:منم سال نو رو  تبریک میگم 

و سالی پر از نشاط و سلامتی براتون ارزو مندم:)

یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
علی یارتان...
آمین
پاسخ:
.......
سال نو مبارک
پاسخ:
:)
۰۱ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۰۴ محمد ابراهیمی
سلام

ما هم تبریک می گوییم به شما و تمامی دوستان مجازی و حقیقی و تمام شیعیان در سراسر دنیا. ان شاء الله امسال قلوبمان به نور ظهور ولیمان منور گردد. آمین.
پاسخ:
علیکم السلام...
الهی امین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی