... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ  مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

باسلام...
و اما یک توضیح مختصر :

در این وبلاگ سعی کردم مطالب معنوی و مفیدی بگذارم .

قانون خاصی ندارم اما حرف نا مربوط ، نامناسب و غیراسلامی مطلقا نداریم ؛ توهین هم تو مراممون نیست...

راستی برای لایک کردن مطالب باید عضو باشید یا هم همینجا عضو بشید ؛ اما کامنت میتونید بذارید...

درضمن من تو مدت درس و دانشگاه جمعه ها سر میزنم و وبلاگ رو به روز میکنم و مطالب جدید تر میذارم...

؛ دیگه همین...

... خوش اومدید ...

آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۵، ۱۸:۵۳ - سجاد مقید
    عالی

من به نماز عشق می ورزم (قسمت اول)

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ

ســــــــــــــــــــــــــــــــــلام


امروز هدفمند اومدم ؛

راستش من یه کتاب کوچیک دارم که به شخصه خودم خیلی دوستش دارم

به ذهنم رسید برای شما دوستان عزیزم هم در وبلاگ قسمت به قسمت بگذارم تا شما هم فیض ببرید ...

ان شاءالله که خوشتون بیاد ...

بیایید قرار بگذاریم که به کمک همدیگه این کتاب رو بخوانیم و درک کنیم ...

من هربار که بیام این مطلب رو ادامه میدم تا ان شاءالله به انتهای کتاب برسیم ...

امروز فعلا مقدمه ی کتاب رو میگذارم تا بخونید :)

کوتاهه اما بسیــــار زیبا ...

*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*

و اما عنـــــــــــــــــــــــوان کتاب :

من به نماز عشق می ورزم ؛
( چکیده کتاب پرتویی از اسرار نماز)
محســـــــن قرائتــــــــــــــــــــــــــی


*****************************************************


مقدمه :

حسین جان! «اشهد انّک قد اقمتَ الصّلاه» ؛ گواهی میدهم که تو نماز را به پا داشتی.

حسین جان! عصر تاسوعا یک شب مهلت خواستی و فرمودی: من نماز را دوست دارم و میخواهم امشب را نماز بخوانم.

حسین جان! ابوثمامه که هنگام نماز ظهر عاشورا را یادآوری کرد ، دعا کردی.

حسین جان! در نماز ظهر عاشورا ، خود و یارانت تیرهای دشمن را به جان خریدید تا نماز را به پا دارید.

حسین جان! صدای اذان علی اکبر را در ظهر عاشورا می شنویم.

حسین جان! ظهر عاشورا از مستحبات نماز مثل اذان و اقامه و جماعت و اول وقت دست برنداشتی.

حسین جان! به خواهرت فرمودی : مرا در نماز شبت فراموش نکن.

حسین جان! عزت تو از پدری است که در کعبه متولد شد و در محراب شهید شد و از مادری است که نور نمازش به آسمان ها میرفت.

حسین جان! سجده بر تربت کربلای تو ، سبب قبولی نمازهای ماست.

از خدا بخواه که شیرینی نماز را بچشیم و به فرزندانمان بچشانیم...

۹۴/۰۹/۰۶

نظرات  (۴)

۱۰ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۷ سروش آسمانی
سلام.تشکر.زحمت کشیدید
ممنون که چیزای مهم رویاداوری میکنی
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۷ ❤منتـــظر المـهـدی❤
+++
پاسخ:
ممنونم ازشما...
سلام بسم الله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی