... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ  مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

باسلام...
و اما یک توضیح مختصر :

در این وبلاگ سعی کردم مطالب معنوی و مفیدی بگذارم .

قانون خاصی ندارم اما حرف نا مربوط ، نامناسب و غیراسلامی مطلقا نداریم ؛ توهین هم تو مراممون نیست...

راستی برای لایک کردن مطالب باید عضو باشید یا هم همینجا عضو بشید ؛ اما کامنت میتونید بذارید...

درضمن من تو مدت درس و دانشگاه جمعه ها سر میزنم و وبلاگ رو به روز میکنم و مطالب جدید تر میذارم...

؛ دیگه همین...

... خوش اومدید ...

آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۵، ۱۸:۵۳ - سجاد مقید
    عالی

نظرات شما دوستان

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ب.ظ

سلام برشما

ایام محرم را تسلیت عرض میکنم

بنده درحال تغییر قسمت هایی از وبلاگ هستم

طبقه بندی موضوعی مطالب و قالب وبلاگم جزو اولین  تغییرات داده شده است

از همه ی دوستان خواستارم در مورد قالب وبلاگ ، محتوا ، مطالب و نواقص وبلاگم نظر بدهند

بنده منتظر نظرات مفید و پربار همه دوستان هستم

یاعلی

۹۴/۰۷/۲۸

نظرات  (۱۱)

مرسییییییی بابت حضورت
سلااااااااااام خوشحال میشم به وب منم بیاییدددددددددددد
سلااااااااااام خوشحال میشم به وب منم بیایددتازه تاسیسع
۲۰ آبان ۹۴ ، ۲۰:۰۰ شملیــا ●○●
سلام عزیزم :)
سری جدید کمپین شروع شده
بیا ببین شیوه کار رو اگه دوست داشتی ادامه بدی ، در ذیل پست اعلام امادگی کن :)
سپاس :)
۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۰:۳۸ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
قالبت خوبه
۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۶ ❤منتـــظر المـهـدی❤
۰۹ آبان ۹۴ ، ۱۵:۰۶ یک روز بدون گناه
سلام فردا 10 ابان هست و روز بدون گناه کمپین
لطفا اخرین مطلب وبلاگ کمپین به نام گلایه رو بخونید و نظرتونو اعلام کنید 
ممنون
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۸:۰۹ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
سلام راستش من خودم قالب وبمو درست نکردم عزیزم که برات بگم یکی از دوستام  برام درست کرده 
سلام
ایام محرم بر شما تسلیت باد
مطالبتونو زیاد با دقت نخوندم
ولی درسته محرم هست و شاید برا این قالب وبلاگ رو تیره انتخاب کردید
قالب تیره موجب خسته شدن چشم خواننده و تا حدودی چشم درد میشه
میتونید با پشت زمینه سفید و یه سری تغییرات باز هم حال و هوای محرم به وبلاگتون بدید
موفق باشید
یاعلی
پاسخ:
سلام ممنون ازشما
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۸ فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
سلام وب زیبا و مفیدی داری و لینک و دنبال میشی



منتظرتمممممممممممم
سلام آمنه جان منم محرموتسلیت میگم...
وبلاگت عالیه ...
ومیتونی بهترازاین وبتوزیباتربکنی هرچندخیلی پرمحتواست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی