... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ  مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

باسلام...
و اما یک توضیح مختصر :

در این وبلاگ سعی کردم مطالب معنوی و مفیدی بگذارم .

قانون خاصی ندارم اما حرف نا مربوط ، نامناسب و غیراسلامی مطلقا نداریم ؛ توهین هم تو مراممون نیست...

راستی برای لایک کردن مطالب باید عضو باشید یا هم همینجا عضو بشید ؛ اما کامنت میتونید بذارید...

درضمن من تو مدت درس و دانشگاه جمعه ها سر میزنم و وبلاگ رو به روز میکنم و مطالب جدید تر میذارم...

؛ دیگه همین...

... خوش اومدید ...

آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۵، ۱۸:۵۳ - سجاد مقید
    عالی

سلام ارباب

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۱ ب.ظ

سلام اربابم....
چه خبر از کربلا....؟
چشمم که نه، ولی دلم هر روز و شب و هر لحظه آنجاست...
اصلا راستش را بگم....؟؟؟
یه زمانی کسی میرفت کربلا خیلی تو چشم بود...
ولی الان کسایی که جاموندن بیشتر تو چشمند...
یا ابا عبدالله(ع)...
پایم که جا مانده...
دلم را میفرستم به زیارتت ارباب....
انگار که قسمت نیست....
چشمانم کربلایی شوند...
امسال هم دلم راهی کربلا میشود....

دوست داشتید درد دلاتون با آقا بنویسید ...

۹۴/۰۷/۲۳

نظرات  (۷)

یااباعبدالله ادرکنی ادرکنی ادرکنی.....التماس دعا
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۴ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
سلام امنه جون قالب وبمو خودم درستش نکردم ولی دنبالشم یاد بگیرم اگه شد حتما برات میگم
پاسخ:
باشه ممنونم
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۹ ❤منتـــظر المـهـدی❤
همه رفتن ای خدا....
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۹ ❤منتـــظر المـهـدی❤
همه رفتن ای خدا....
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۸:۴۱ محمد مهدی یوسفی
سایه آل علی (ع) تا که به روی سر ماست ...


مصراع دومش با شما
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۶ فاطمه صادقی
   عرق کهنه ی شیراز مرا مست نکرد
چای تازه دم روضه ی ارباب زمین گیرم کرد
خیلی زیبا نوشتین...
التماس دعا....
مهمان ماهم باشین..
یاعلی..
پاسخ:
چشم...
:"(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی