... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ  مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

باسلام...
و اما یک توضیح مختصر :

در این وبلاگ سعی کردم مطالب معنوی و مفیدی بگذارم .

قانون خاصی ندارم اما حرف نا مربوط ، نامناسب و غیراسلامی مطلقا نداریم ؛ توهین هم تو مراممون نیست...

راستی برای لایک کردن مطالب باید عضو باشید یا هم همینجا عضو بشید ؛ اما کامنت میتونید بذارید...

درضمن من تو مدت درس و دانشگاه جمعه ها سر میزنم و وبلاگ رو به روز میکنم و مطالب جدید تر میذارم...

؛ دیگه همین...

... خوش اومدید ...

آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۵، ۱۸:۵۳ - سجاد مقید
    عالی

السابقون السابقون

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۷ ب.ظ

السابقون السابقون ، صحرا ، عطش ، دریای خون
نی ، نینوا ، لیلا ، جنون ، نون و القلم ، ما یسطرون

شمشیر در شمشیر شد ، دستان حق زنجیر شد
طفل سه ساله پیر شد ، آمنت ربّی فاسمعون

طفلی به روی دست شد ، تیر سه شعبه مست شد
آن لحظه عالم پست شد ،یا قوم ماذا تعبدون ؟

اشبه به ذات مصطفی ، من فرط نور هی اختفی
بعدک علی الدنیا عفی ،ماهولاء ینطقون

فانیّ ِ باقی ، دیده‌ای؟! بی‌چشم راوی ، دیده‌ای؟!
بی دست ساقی ، دیده‌ای؟! انّا الیه راجعون

تا بیرمق شد پیکرت ، دعواست بالای سرت
پیراهنت ، انگشترت ، مما رزقنا ینفقون

۹۴/۰۷/۲۳

نظرات  (۲)

عااااالی👍👍👍👍👍
پاسخ:
:)
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی