... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

یاحق ؛ سلام ، ازاینکه وبلاگ من رو برای مطالعه انتخاب کردید، ممنونم ؛ امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ من سپری کنید...

... بَچـــِّــ ـهـ  مـَـ ــذهَبـــــ ــی ...

باسلام...
و اما یک توضیح مختصر :

در این وبلاگ سعی کردم مطالب معنوی و مفیدی بگذارم .

قانون خاصی ندارم اما حرف نا مربوط ، نامناسب و غیراسلامی مطلقا نداریم ؛ توهین هم تو مراممون نیست...

راستی برای لایک کردن مطالب باید عضو باشید یا هم همینجا عضو بشید ؛ اما کامنت میتونید بذارید...

درضمن من تو مدت درس و دانشگاه جمعه ها سر میزنم و وبلاگ رو به روز میکنم و مطالب جدید تر میذارم...

؛ دیگه همین...

... خوش اومدید ...

آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۵، ۱۸:۵۳ - سجاد مقید
    عالی

*پست ثابت*

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ب.ظ

مــقدمه

:


خداحافظ زِمِســـــتآنـ اَما بـِـدان ؛

کـِـــه   در   روزهـــایِ   سَردَتــــ   ،   قَلبـ هایِ    یَخ زَدِه مان   را   با   اُمیـــــد بــِــه ظُهــُـــــورِ    مُولایـِـــمان    گـــَــــرم     نِـــگاه    داشتیم   ...


*********** الهی بحق فاطمه الزهرا عجل لولیک الفرج ************


سلام ...

نوروز 1395 رو تبریک عرض میکنم
ان شاءالله سالی پر از موفقیت پیش رو داشته باشید
و منتظران ظهور هم چشمشان به جمال آقا روشن بشود

ان شاءالله...


! ممنون از حضورتان در وبلاگم !

! خوشحال میشم به مطالب صفحات قبل اینجانب هم سری بزنید !



پی نوشت :
1 این مطلب متعلق به پایان پاییز بود ، پست ثابتی بود ؛ صرفا جهت آشنایی بیشتر با شرایط وبلاگ
 2 در این پست اندکی تغییر داده شده است
3 ببخشید اگر انقدر قالب عوض میکنم ، راستش هنوز قالب دلخواهم رو پیدا نکردم
 (: پوزش میطلبم :)

!!!!!!!!!!   نظر هم فراموش نشود   !!!!!!!!!!

ممنون

و...

یا عــــــــــــــلی ...

۹۴/۰۶/۲۷

نظرات  (۳۶)

۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۰:۳۱ یک روز بدون گناه
سلام
عید امام حسنی تون مبارک:)

کمپین به لطف خدا مجددا شروع به کار کرده..

تشریف بیارید...
پاسخ:
سلام به چشم
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۵۴ گروه فرهنگی صبح امید
آخرین فرصتد برای شرکت در همایش معلم جاوید؟
۲۶ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۳۸ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
سلام


مثل همیشه عالی+++

خوشحال میشم ماروهم لینک کنید

بانک مذهبی

bankmazhabi.blog.ir


پاسخ:
سلام علیکم...
متشکرم بله حتما سر خواهم زد ان شاءالله...
💟مرحوم حضرت آیت الله محمّدتقی بهجت :

🌾👈 اگر ما به اندازه ای که بچّه به مادرش اطمینان دارد به خداوند اطمینان داشتیم

🌹 و می دانستیم که هر چه از او بخواهیم می دهد ، هیچ مشکلی نداشتیم و همۀ کارهایمان درست می شد.

🌺 ✨♻✨♻✨♻✨♻️ 🌺
۱۴ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۵ سید مصطفی موسوی همایون

سلام خسته نباشین عیدتونم مبارک

مرامی اینو انجام بده:

ممنون میشم اگه رای بدین

http://weblogiha.blog.ir/category/لیست-وبلاگ-ها/گرافیک-و-طراحی-وب/

اگه کارامو پسندیدین،برین به وب بالا که لینکشو گذاشتم،منو پیدا کنید و رای بدین بهم.ممنون

یا کار راحتر:

http://weblogiha.blog.ir/1395/01/04-6#

این صفحه ی منه اونجا،لازم نیس بگردین سراغم برید و رو قلب کلیک کنید.ممنون

اگه دوباره گفتم شرمنده:)


پاسخ:
سلام سرخواهم زد....
۱۳ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۳۱ м. ʍαhო♡♡ɗαвαɗι
سلام بانو
عـــــــــــــــــــالی بود
پاسخ:
:)
سلام و درود بر شما
دوست عزیز ذنبال شدین شمام دنبال کنید
به امید ظهور حضرت مهدی
الهم صل علی محمد و ال محمد
پاسخ:
علیکم السلام ...
ممنون از شما ...
بله حتما ، باافتخار ...
اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۸ نویسنده عشق
سلام :) وبتون عالیه :) لطفا به وب منم سر بزنین :) اگه خوشتون اومد پاتوق عشق رو با ادرس nofazz.blog.ir و اسم عشق لینک کنین :)
موچکرم :)
پاسخ:
سلام ممنون بله حتما:)
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۳ فروغ حیدری گوجانی
سلام
خسته نباشید برای مطالبی که تا الان گذاشتید
خوب بودن :-)
دنبال شدید
سلام
یعنی حتی من؟ 
:D
:))
پاسخ:
:/
سلام
یعنی حتی من؟ 
:D
:))
مارا دنبال کنید
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۹ رفیق خاموش
سلام:موفق باشید
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۹ خانومــِـــ خونهـ
سلام خواهری.
با افتخار دنبال شدید:)
خوشحال میشیم به کلبه محقر ما هم سری بزنید:)
پاسخ:
سلام ممنونم
بله حتما...
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۴۰ مهدی ابوفاطمه
موفق باشید
پاسخ:
ممنون
حکایت همه ما همینه تا چشم باز میکنیم بادرس شروع میکنیم و چشم هم با درس میبندیم
سلام دنبال و لینک شدید امیدوارم موفق باشید 😉
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۶ میثاق مشکوری
   به به   عالی ود دنبال می شوید
۱۰ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۰ وبلاگ سمیه انقلاب

 

سلام من مادر شهید صبا بهدادی از شهدای واقعه ی منا هستم که او مثل شما کوتاه نوشت های ادبی زیبایی داشت که من آنها را جمع آوری کردم (ازلپ تاپش یا دفتر چه یادداشتش) و آنها را ارام ارام میگذارم خب به ماهم سر بزنید میخواهم نوشته های دخترتان خوانده شود... حتما در قسمت نظرات حاضری خود را بزنید و لینک وبلاگ خود را هم در قسمت نظرات بگذارید شاید بزم دور همی به پاشد! خلاصه اینکه این دعوت یک مادر شهید است ... حتما بیایید.

۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۴ بهارنارنج
سلام ابجی خانوم ببخشید که دیر شد..وبلاگ شما لینک وبلاگ ما شد...
خوشحال میشم منو لینک کنی...
خدایارو یاورت باشه عزیزدلم ...
بازم بهت سر میزنم ان شاءالله اگه عمری بود...
۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۲:۴۸ بآنوی یار
سلام آمنـــه جان :)
خوبی؟
خیلی ممنــون از کامنتایِ قشنگ و انرژی دارت...
شما هم تُرکی، نه؟

پاسخ:
سلام بر شما
خواهش میکنم
بله :)
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۰:۲۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
موفق باشید :)
پاسخ:
ممنونم
سلام.وبت خیلی خوبه.

لینک شدی
پاسخ:
سلام بهار جان ممنونم
۰۷ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۴ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
موفق باشی
پاسخ:
ممنونم
سلام دوست عزیز، وبلاگ زیبایی دارید. احسنت به شما و قلم نازنین تان.
خوشحال می شوم شاهد حضورتان در وبلاگم باشم.به امید توفیقات روز افزون برای شما و تمامی جهاد گران عرصه سایبری. در پناه حق :)
پاسخ:
سلام برشما
بله حتما

رسول اکرم(ص)فرمودند:هرکس دوست دارد خدارا در حال ایمان کامل و مسلمانی مورد رضایت او ملاقات کند,ولایت ومحبت امام عصر(عج)را بپذیرد.شادی روح همه گذشتگان ودایی تازه در گذشته اینجانب,سلامتی و تعجیل در فرج 5صلوات باوعجل فرجهم ودعای فرج..

..بروزم,,خوشحال میشم سربزنید..

موفق باشید
پاسخ:
ممنون
دیگه کم کم همه باید بریم سراغ درس و تکلیف !
پاسخ:
بله
خوب درسات و بخووووووووون
پاسخ:
باشه مرسی:)
قربااااااااااانت...فدااااااااااااات...درس بخوووووونی....جمعه سربززنیییییییی....بوس بوس...


:))
پاسخ:
خوبه خودتم بامایی ها صبا
چهارشنبه میبینمت
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۱۹ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
چرا همه دارید میرید
پاسخ:
دانشگاه داره شروع میشه چاره ای نیست
سلام
لینک شدید!
در صورت تمایل شما هم لینک بفرمایید
پاسخ:
سلام بله حتما
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۲۳ محمد علمدار
منم دارم از استرس جون میدم نمی دونم چرا ولی استرس دارم :((
پاسخ:
خدا به داد این جوونا برسه...اول ازهمه هم خودم
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۰ *-یکـــ بانـــــو -*
موفق باشی خواهر
پاسخ:
ممنون ازت..
ای وای منم استرس دارم خخخخخخخخ....
بروبه درسات برس درس خون......
ماشالابزارشروع بشه دانشگاه بعداسترس بگیر
اینطوری میگی منم استرس میگیرم....
باشه همون جمعه هابیا.......،برو...خداقوت....
پاسخ:
قربونت
تو که همکلاسی خودمی دختر...
میدونی استرس براچیه
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۲۰ منتظر المهدی
سلام علیکم

ممنونم ازلطفتون

چشم

لینکتون میکنم

علی یارتان.
پاسخ:
سلام برشما
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی